2022 වසරේ මා සිත් ගත් පද්‍ය කාව්‍ය 8ක් | සිළුමිණ

2022 වසරේ මා සිත් ගත් පද්‍ය කාව්‍ය 8ක්

ප්‍රකා­ශනය, මුද්‍ර­ණය, මුද්‍රණ කඩ­දාසි ආන­යන සීමා වීම,මුද්‍රණ කඩ­දාසි, තීන්ත හා මුද්‍රණ කර්මා­න්ත­යට අවශ්‍ය අනෙ­කුත් භාණ්ඩ මිල ඉහළ යෑම, විදු­ලිය සැප­යීම් කප්පා­දුව ආදී වූ හේතු රාශි­යක් නිසා පසු­ගිය වස­රෙහි මෙරට ප්‍රකා­ශන ක්ෂේත්‍ර­යෙහි විසාල බිඳ වැටී­මක් වූ බව නොර­හ­සකි.

සාහිත්‍ය ක්ෂේත්‍ර­යට අදාළ පොත­පත පම­ණක් නොව අධ්‍යා­පන ක්ෂේත්‍ර­යට අදාළ පෙළ පොත් මුද්‍ර­ණයේ සිට පාසල් දරු­වන්ගේ දෛනික ලිපි ද්‍රව්‍ය අව­ශ්‍යතා දක්වා මිල ඉහළ නැඟි අයුරු අපි දුටු­වෙමු. මෙවන් අති­ශය අර්බු­ද­කාරී හා දුෂ්කර, අභි­යෝ­ගා­ත්මක ප්‍රශ්න ඉදි­රියේ නිර්මා­ණ­ක­රු­වන් මුහුණ දුන් මූලි­කම ගැට­ලුව වූයේ මුද්‍රණ විය­දම හා මුද්‍රිත කෘති­යක මිල නියම කිරීමේ ප්‍රශ්න­යයි. මෙහිදී ද මේ ප්‍රශ්න­යෙන් දැඩි ලෙස බැට කෑවේ ආධු­නිකයන් ලේඛක ලේඛි­කා­වන් බව අපගේ විශ්වා­ස­යයි. කවිය තම ප්‍රකා­ශන මාධ්‍යය ලෙස තෝරා ගෙන සිටින ආධු­නිකයන් පම­ණක් නොව ප්‍රවීණ කවි කිවි­ඳි­යන් ද දරා ගත නොහෙන මුද්‍රණ විය­දම හා මිල නියම කිරීමේ ගැට­ලුව හමුවේ අස­රණ වී සිටින බව නොර­හ­සකි.

තතු එසේ වුවත්, නිර්මාණ කෘති­යක් පළ කිරීමේ ආසා­වෙන් මඬනා ලබන කවි කිවි­ඳි­යන් කෙසේ හෝ තම කාව්‍ය කෘති සිය රසි­ක­යන් වෙත පිරි­න­ම­න්නට උත්සාහ ගෙන ඇති බවට සාක්ෂි සප­යන පද්‍ය කාව්‍ය කෘති රාශි­යක්ම 2022 වස­රේදී ප්‍රකා­ශ­යට පත්ව ඇති බව පෙනේ.

2022 වසරේ පළ වූ පද්‍ය කාව්‍ය කෘති බොහො­ම­යක් කිය­ව­න්නට මට අව­ස්ථාව ලැබුණු අතර, ඇතැම් කෘති කවියා හෝ කිවි­ඳිය පරි­ත්‍යාග කළ ඒවාය. බොහෝ කෘති මවි­සින් මිලට ගත් අතර, 2022 දෙසැ­ම්බ­රයේ පළ වූ කාව්‍ය ග්‍රන්ථ­යක් හෝ කිහි­ප­යක් මිලට ගැනී­මට නොහැකි වූයෙන් එම නිර්මාණ රස විඳී­මට ඉඩක් නොලැ­බිණ. එහෙත් කියවා රස විඳි කාව්‍ය ග්‍රන්ථ රාශි­යක් අත­රින් 2022 වර්ෂයේ පළ වූ මා සිත් ගත් කවි එකතු කිහි­ප­යක් පිළි­බඳ කියැ­වී­මට අදාළ සංක්ෂිප්ත සට­හ­නක් ලෙස මේ රස­වි­ඳුම හැඳි­න්වී­මට කැමැ­ත්තෙමි.


මා මෙන් දහස් ගණ­නකි ඔබ
- කර්තෘ - අර්ථ සඳෙස් රත්නා­යක

මේ තව­මත් පාසල් ශිෂ්‍ය­යකුව සිටින කවි­යාගේ කුලු­ඳුල් නිර්මාණ ප්‍රය­ත්න­යයි. කාව්‍ය නිර්මාණ හත­ළිස් පහ­කින් සම­න්විත් මේ කවි එක­තු­වෙහි එන තර­ණය නම් නිර්මා­ණය 2022 ජූලි මාසයේ දී රචනා කරන ලද්දකි. එව­කට ඔහු ඉගෙ­නුම ලැබුවේ 9 ශ්‍රේණි­යේය. සිංහල බසින් රචිත නිර්මාණ සමු­ච්ච­යට අම­ත­රව ඉංග්‍රීසි බසින් රචනා කරන ලද පද්‍ය නිර්මාණ අටක් ද මේ කෘති­යට ඇතු­ළත්ය. ශිෂ්‍ය මට්ට­මින් බැහැ­රව වුව මේ සංග්‍ර­හ­යෙහි කවි කියවා බල­න්න­කුට හැඟී යන්නේ සඳෙස් රත්නා­යක තුළ අපූරු කවි සංක­ල්පනා සතු දීප්ති­මත් කවි­යකු ජීවත් වන බවය. ඔහු විසින් මෙරට කවීන්ගේ නිර්මාණ ද එතෙර සාහි­ත්‍ය­ක­රු­වන් හා දාර්ශ­නි­ක­යන් ආශ්‍ර­යෙන් මුව­හත් කොට ගත් පරි­ක­ල්ප­නීය ශක්‍යතා ප්‍රතී­ය­මාන වන නිර්මාණ රැසකි. කවිය යනු කුමක්ද යන්න පිළි­බඳ මූලික දැනු­ම­කින් හා අව­බෝ­ධ­ය­කින් යුතුව රචනා වූ නිර්මාණ බොහෝය. අත්දැ­කීම් තෝරා ගැනී­මේදී සහ උචිත කවි භාෂාව තෝරා ගැනී­මේදී කවි­යාගේ ප්‍රති­භාව ආධු­නික බව ඉක්ම­වයි.

සංක්ෂිප්ත කවි­යෙහි ද හප­න්කම් පාන අර්ථ සඳෙස් ගේ මේ නිර්මා­ණය බලන්න.

ඔබ මෙන් මා මෙන්
සයුර කියයි දිය බිඳට
'ඔබ මෙන් දහස් ගණ­නකි මම'
දිය බිඳ කියයි සයු­රට


කවි සිතම දම් පාටයි
කර්තෘ - නිලූෂා මනෝ­රත්න

මේ කාව්‍ය සංග්‍ර­හය නිලූෂා මනෝ­රත්න කිවි­ඳි­යගේ ප්‍රථම කවි එක­තු­වයි.කවි සිතම දම් පාටයි නිර්මා­ණ­යෙන් වුව කිවි­ඳිය සතු නිසඟ කවි­තාව මතු වී පෙනෙන්නේ යයි හඟිමි. ඈ අපූරු සංකල්ප රූප නිම­වයි.

වලා දරු කැල
තුරුලු කර­ගෙන
අහස් කුස නිල් පාටයි
රැල්ල වෙහෙසී
රැයක අව­සන
හෙමින් වෙර­ළට ගාටයි
කියඹු වැල්
තාල­යට නළ­වන
මඳ­න­ලත් දැන් ඈතයි
සොඳුරු උද­යක
පැහැය තව­රන
කවි සිතම දම් පාටයි ( පිටුව 50)
ඇප් එකක් හැදුවා මං නිර්මා­ණය ඔස්සේ වර්ත­මාන සමාජ සංස්ථාව විද්‍යුත්ක­ර­ණය වී ඇති අන්දම දෙස සෝපා­හා­ස­යෙන් බලන කවි­කා­රි­යක් හමු වේ.
මිදුලෙ කොළ අහු­ලන්න - හැම­දාම වැහි දෙන්න
බඳු­න්වල මල් මවන - ඇප් එකක් දැන් මෙන්න
දඟ පැටවු මෙල්ල වන - පැයෙන් පැය කෑම දෙන
හෝම්ව(ර්)කුත් කරන - ඇප් එකක් දැන් මෙන්න
(පිටුව 44)
නිලූෂා මනෝ­රත්න අනා­ගත බලා­පො­රොත්තු රඳවා ගත හැකි කවි­කා­රි­යක ලෙස දකිමි.


ප්‍රාණ­යාම

කවි පොත් ප්‍රකා­ශ­නය හා ඒවායේ මිල තීර­ණය කිරීමේ දුෂ්කර අභි­යෝ­ගය හමුවේ සාම්ප්‍ර­දා­යික ග්‍රන්ථ සැකැ­ස්මෙන් මිදී, වටිනා මුද්‍රණ කර­දා­සි­යෙහි වර්ණ චිත්‍ර හා ඡායා­රූප ද ඇතු­ළත් කාව්‍ය සංග්‍ර­හ­යක් 2022 වස­රේදී මා අත පත්විණ. මෙම කවි එක­තු­වෙහි මා දුටු විශේ­ෂ­ත්ව­යක් වන්නේ බොහෝ නිර්මාණ සඳහා පද අරුත්, ගැට­පද විව­රණ මෙන් ම පරි­කතා ද ඇතු­ළත් කොට තිබී­මයි. කිවි­ඳි­යගේ කුලු­ඳුල් කාව්‍ය සංග්‍ර­හය වුවත් ඒ ප්‍රය­ත්නය තුළ අගය කළ හැකි නිර්මාණ කිහි­ප­යක්ම ඇතු­ළත්ව තිබෙනු පෙනිණ. මේ කෘති­යෙහි එන පොන්සිනා හාමි නිර්මා­ණය රුචීගේ කාව්‍ය සංග්‍ර­හ­යෙහි අග­නාම නිර්මා­ණය ලෙස මම දකිමි. ශ්‍රී ලාංකික කම්කරු අර­ගල හා බැඳුණු ස්ත්‍රී චරි­ත­යක් ලෙස නිරූ­පිත පොන්සිනා හාමි රච­න­යේදී කිවි­ඳි­යගේ කවි­තාව අපූ­රු­වට දක්නට ලබෙන බව කිව යුතුය. කිවි­ඳිය පොන්සිනා හාමි ඓති­හා­සික කාන්තා නාමා­ව­ලිය අත­රෙහි රඳ­වන්නී, කර­දාසි කුට්ට­මෙහි තුරුම්පු කාඩ් එක ලෙසිනි.

ලීලා

අනුලා
සුගලා
කර­දාසි කූට්ටම් උඹලා
දහ­දිය සුවඳ දන්නා
තුරු­ම්පුව පොන්සිනා.....
ට්‍රෑම් රථ හඬ ගෑ
හුස්ම මැද ආ මෑ
ගෙන්ද­ගම් පොළොවේ
ගිනි යකඩ රැජිනි ඈ ( පිටුව 64 )
සුර­ඟන කතා කර­ළිය නිර්මා­ණ­යෙහි කතා නායිකා සින්ඩ­රෙල්ලා පිළි­බඳ අප දන්නා කතා­වට නව අර්ථ කථ­න­යක් කිවි­ඳිය විසින් දෙනු ලබ­න්නීය.

රජ කුමරා
හෙළු­වැලි සිරුර ඉරලා
ලෙව කාලා
සුර සැපත් විඳලා
කළු තුරඟා පිට නැගලා
මිරි­වැඩි සඟ­ලත් උස්සා
මාළි­ගා­වට පැන්නා
සින්ඩ­රෙල්ලා (පිටුව 27 )
රුචී නෙත්මා අබේ­වර්ණ කිවි­ඳි­යගේ ප්‍රාණ­යාම කවි එක­තුව ද 2022දී පළ කෙරුණු කාව්‍ය සංග්‍රහ අතර මා සිත් ගත් කෘති­යක් ලෙස මත­කයේ රැඳී ඇත්තේ කිවි­ඳි­ය­කගේ පළමු කවි එක­තුව ලෙස ඇගේ අනු­භූ­තීන් තෝරා ගැනී­මෙහි සුවි­ශේ­ෂ­ත්වය නිසාය.
කෙත­රම් දුෂ්ක­රතා මැද වූව ද සිංහල කවිය නිහ­ඬව ගලා යන නදි­යක් සේ සෙමින් ඇදී යනු දක්නට ලැබීම කවි­යට සිතැති රසික ජන­යාගේ අම­න්දා­න­න්ද­ය­ටම හේතු වනු නිසැ­කය.

කර්තෘ- රුචි නෙත්මා අබේ­වර්ණ


සඳ බිඳුණු ගොවි­ඳු­හෙල
කර්තෘ - චමිලා මැණි­ක්ග­මගේ

චමිලා මැණි­ක්ග­මගේ කිවි­ඳිය කවි එක­තුව 2022 පළ වූ කාව්‍ය සංග්‍රහ අතර මා සිත් ගත් කෘති­යක් ලෙස සට­හන්ව ඇත. ආද­රය ප්‍රධාන වූ යෞවන ජීවි­තය වසා ගත් අත්දැ­කීම් කවි­යට නැඟීම කිවි­ඳිය දක්වන අභි­රු­චිය මේ කවි එක­තුවේ බොහෝ නිර්මාණ තුළින් විශද වේ.පෙම්වත් මිනි­ස­කුට ඇබ්බැහි වූයෙමි, ආද­ර­ණීය මිනි­සෙ­කුට, ලිවින් ටු ගෙදර්, මිහි­රිය තෙමුණු හැටි මත­කද අපි වැස්සේ, ප්‍රේමයේ කළු කුහර, වැනි කාව්‍ය ප්‍රේමයේ චම­ත්කාර අත්දැ­කීම මෙන්ම වියෝව ද සට­හන් කරන්නේ වෙයි. අතීත ආදර මතක මාවතේ සරන කිවි­ඳිය පෙම්ව­ති­යක් හා වැස්සක තෙමුණු පෙම්ව­ත­කුගේ මත­කා­ව­ර්ජ­න­ය­කට පිවි­සෙ­න්නීය.

නිල් මොණ­රැස්ස මල් පීදුණ මඟ ඔස්සේ
මිහි­දුම් කළු වලා­වන් පහ­ළට බැස්සේ
මිහි­රිය තෙමුණු හැටි මත­කද අපි වැස්සේ (පිටුව 26)
කාව්‍යෝක්ති නිර්මා­ණ­යෙහි ද හප­න්කම් පාන්නී චමි­ලාගේ අපූරු නිර්මා­ණ­ය­කින් ආද­රයේ වියෝව සිතු­වම් වන්නේ මෙලෙ­සය.
දීග­යයි අමු අඹෙයි
සෝමෙ මං ආද­රෙට වහ වැටුණ
රහක් නැති ජීවිතේ හති වැටුණ
රන්හූයෙ නූල් ටික ගැට ලිහුණ
සාරියේ කට්ට තනි­යෙන් ගැහුව (පිටුව 50)
රැඩි­කල් සිතුම් පැතුම් පිරි යෞව­නි­යක විවාහ ජීවි­ත­යෙහි අර්ථ­ශූන්‍ය බව පැව­සී­මට ලිවින් ටු ගෙදර් Living together සුන්දර යැයි පව­ස­න්නීය.
ගීත­යක් මුමු­ණ­මින්
තුරුලු වී නින්ද­කට වැටු­ණාම
හඳ ඇවිත් සිදු­ර­කින් එබු­ණාට
කමක් නෑ අපි දකිමු අපෙ හීන
දිවු­රලා කොළේ­කට අත්සන
නැති­ වු­ණත් සාක්ෂියෙ විස්තර
ඇහු­ව­මත් ඇස්පි­යන් උස­ස්වෙන
'ලිවින් ටු ගෙදර් ' තමයි සුන්දර (පිටුව 21)
චමිලා මැණි­ක්ග­මගේ කිවි­ඳිය තම කවි­යට විෂය කර­ගන්නා අත්දැ­කීම් මගේ සිත පැහැර ගන්නේ යයි මට සිතේ. ඈ තම අත්දැ­කීම් නිර්භී­තව කවි­යට නඟ­න්නීය. ඇගේ අන­න්‍ය­තාව එය වේ.


සහස් කඳු තරණ මංපෙත්
කර්තෘ - කෞශල්‍යා ජය­ලත්

කෞශල්‍යා ජය­ලත් කිවි­ඳිය විසින් 2018දී පළ කරන ලද කහට ගවු­මක අයි­ති­කා­රිය කවි එක­තු­වෙහි අපූරු නිර්මාණ රැසක් වූ බව මත­කය. වසර හත­රක් ඇවෑ­මෙන් කෞශල්‍යා සහස් කඳු තරණ මංපෙත් නමින් තම දෙවැනි කවි එක­තුව 2022දී පළ කර­න්නීය. 2021 ගොඩගේ අත්පි­ට­පත් තර­ගයේ ප්‍රශස්ත කෘති­යක් ලෙස ද මේ කවි එක­තුව සට­හන් වී ඇත. කෞශ­ල්‍යාගේ කවි­යෙහි අනන්‍ය ලක්ෂ­ණය ලෙස මා දකින්නේ ඇය විසින් භාවිත කාව්‍ය භාෂා­වෙහි භාව­පූර්ණ, ධ්වනි­පූර්ණ ගුණ­යයි. නීත්‍යා­නු­කූල සෙර­කට නිර්මා­ණය ඊට නිද­සු­නකි.

එබී මුදු­ව­ත­රින්
බැලුම් ලී මිණ මා දෙස
බියෙන් සසැ­ලිණි රතැ­ඟිලි
දැදුරු හද සඳුන් තව­රන
බියෙන් සසැ­ලුණ රතැ­ඟිලි ( පිටුව 33 )
තහ­නම් කිරීම තහ­නම් නිර්ම­ණ­යෙහි භාෂා භාවි­තය ද කෞශ­ල්‍යාගේ කාව්‍යො­්චිත භාෂා­වට නිද­සුන් වේ.
විසල් විල මැද සුපුල් නෙළුම නෙළා
පුදනු රිසි වුව නුහුරු පීන­න­යුරා
ළඳක බැත්) ඉ පෙම් හද ඉවුර උතුරා
විල් තෙර ම හිඳ ගයන ගාථා ඇසෙයි විල එතෙරා (පිටුව 24)


පඬුරු (ජීවිතේ ලිහෙන කවි)
කර්තෘ- භාග්‍ය සමීර ජය­සේ­කර


මේ කෘතිය භාග්‍ය සමීර ජය­සේ­කර විසින් 2022දී පළ කරන ලද, පසු­ගිය වසරේ පළ වූ කවි පොත් අතර මා මත­ක­යෙහි රැඳුණු තවත් එක් කෘති­යකි. භාග්‍ය සමීර ජය­සේ­කර කවි­යාගේ කුලු­ඳුල් කෘතිය මඟින්ම ඔහු කවිය හඳුනා ගත්, කවි­යෙහි දිගු ගම­නක් යා හැකි තරුණ කවි­යකු ලෙස හැඳින්වීම නිවැ­රැදි යැයි සිතමි. සංක්ෂිප්ත කාව්‍ය ආකෘ­තිය තෝරා ගන්නා කවියා ඒ තුළින් තම භාව ප්‍රකා­ශ­නය සඳහා ප්‍රබල සංකල්ප රූප නිර්මා­ණය කරයි. සංක්ෂිප්ත ගුණය රකින අත­රම සීමිත වදන් කිහි­ප­ය­කින් විශාල කැන්ව­ස­යක චිත්‍ර­යක්
අඳියි. ඇත්තු යන නිර්මා­ණය නිද­සුන් කොට දක්වමි.
තරු ගැට ගහපු අහ­සක
හඳත් එල්ලා අයි­නක
හිරුත් ගිල්වා සයු­රක
කඳුත් ඇන්දා ඈතක
ඒත් අඩු­වක් දැනුන හන්දා
තාත්තා හුන් පැල යට
ඇතෙක් ඇන්දා තනි­යට ( පිටුව 61 )
ඇතෙක් ඇන්දා තනි­යට යන්න මතු කෙරෙන උත්ප්‍රා­සය වචන රාශි­ය­කින් හෝ කීමට අසී­රුය. කවියා ගේ රූප­කාර්ත භාෂාව ද මේ කාව්ය සංග්‍ර­හය පුරාම කැපී පෙනේ.


මන්දා­රම් එනු­වර
කර්තෘ- ගාමිණී නිශාන්ත කරු­ණා­රත්න


2002දී දුක් කන්ද පාමුල සිටි අම්මා කවි එක­තු­වෙන් පසු වසර දොළ­හ­කට පසු වප් මඟුල නම් දෙවැනි කාව්‍ය සාංග්‍ර­හය පළ කරන කවියා 2022 දී තම තුන්වැනි කාව්‍ය සංග්‍ර­හය පළ කර ඇත. දශ­ක­යක පමණ කාල­යක් තුළ පරි­පා­ක­යට පත් කවි­ත්ව­යක් පළ කිරී­මට කවියා සමත් වී ඇති බව මන්දා­රම් එනු­වර කවි එක­තුව සනාථ කරයි. රිදුම වූ කලී කවියේ උල්ප­තය. ඒ කවර රිදු­මක්ද යත් අනේ­ක­විධ සමාජ මානව අනු­භූ­තීන් අභි­මුව අත්වි­ඳින රිදු­මකි. කවි­යාගේ මේ ප්‍රකා­ශ­යට සාක්ෂි සප­යන නිර්මාණ රැසකි. නිර්මාණ සැට­කින් යුත් කවි එක­තුව විවිධ ආකෘති භාවිත කර­මින් අත්දැ­කීම කීමට වඩාත් සුදුසු ආකෘ­තිය තෝරා ගැනීම මඟින් කවි­යට ආලෝ­ක­යක් එක් කර ගැනී­මට කවියා සමත් වී තිබීම ලක්ෂ­ණ­යකි. ගාමිණී නිශාන්ත කරු­ණා­රත්න කවියා උප­හා­සය හා හාස්‍යය මතු­කි­රී­මෙහි හප­නෙක් බව මැයි දින සාදය, විමල් මි - සීගිරි නො ආමි වැනි නිර්මාණ ඔප්පු කරයි.ගෑස් පුපුරා මිය­ගිය කිඳු­රිය සමාජ විඥා­න­යෙන් යුත් සමාජ නිරී­ක්ෂ­ක­ය­කුගේ විරෝ­ධා­කල්පී නිර්මා­ණ­යකි. කවියා සාම්ප්‍ර­දා­යික සිවු­පද ආකෘ­තිය ඔස්සේ තම විරෝ­ධය පුපු­රුවා හරින්නේ මෙලෙ­සය.

සාර සදිසි කොම්පැ­නි­වල තේජ බලැති යකුනේ
මාර වියත් මණ්ඩ­ප­වල බාල බොළඳ රජුනේ
තාර පාර පුපු­රා­ගෙන හෙණ පිට හෙණ නැගුණේ
කාර­ණාව නොදැ­නෙයි මගෙ තාර­කාව නිවුණේ ( පිටුව 72 )

ගෑස් සිලි­න්ඩ­ර­යක් පිපි­රී­මෙන් මිය ගිය බිරි­යක් පිළි­බඳ තැවෙන සැමි­ය­කුගේ හද­වත වේද­නාව හෘද සංවේදී බස­කින් පව­සන්නේ මෙලෙ­සය. කවියා ඒ සඳහා ජන කවියේ ආභා­සය මැන­වින් උප­කා­ර­යට ගනී.

කන්නඩි කැඩ­පත් බල­මින් හිස පීරපු ළඳුනේ
වංග දෙවංගී අලු­යම බත තම්බපු ළඳුනේ
හංග හංග ඔඩො­ක්කුවේ දංකුඩ කෑ ළඳුනේ
මාළි­ගාව අද අඳු­රුයි පැට­වුන් හාම­තිනේ ( පිටුව 72)

මෙවන් කාලීන අත්දැ­කීම් කවි­යට නැඟුණු නිර්මාණ බොහො­ම­යකි. පාඨක හද සසල කිරී­මට කවි­යාගේ අත්දැ­කීම් බෙහෙ­වින් ඉව­හල් වී ඇති බවට තවත් නිද­සු­නකි මිනී කපන තාත්තාට නම් නිර්මා­ණය.

මෝච­රියෙ ගොඩ ගසා ඇති මිනී කඳු අතර
දෑස් යව­මින් සොයමි තාත්තේ ඔබ සිරුර
කාත් කවු­රුත් නැතිව උඩු බැලිව සිටි වැතිර
හඳු­නන්ට බැරි­වුණා ඔය මුහුණ එක පැහැර (පිටුව 39)
වෘත්ති­යෙන් මිනී කපන තම පියාගේ සිරුර හඳුනා ගන්නට නොහැකි වූ කථ­ක­යාගේ මනෝ භාවය කවියා අපූ­රු­වට චිත්‍ර­ණය කරන්නේ පාඨක හද සසල කර­මිනි.

Comments